Panel Usługi - Backup Portal

Panel do zarządzania usługą Backup w Chmurze (BaaS & Off-Site Backup)

Logowanie i zmiana hasła w Panelu Usługi

Uruchomienie usługi zostanie potwierdzone mailem aktywacyjnym, w którym przesłane zostaną niezbędne poświadczenia oraz skrócone instrukcje konfiguracji aplikacji klienckiej.

Przykładowy mail aktywacyjny usługi Backup w Chmurze

Usługę można aktywować online na naszych stronach. Wejdź na kalkulator usługi Backup w Chmurze wybierz wariant usługi i określ parametry jak wielkość repozytorium chmurowego oraz rodzaj obciążeń, które będą objęte backupem. Aktywacja wariantu Off-SIte Backup to zaledwie 5 min.

  1. Zaczynamy od zalogowania się do Portalu Usługi Backup w Chmurze i zmiany hasła. W tym celu z poziomu przeglądarki wchodzimy na adres https://vp.flowbergit.pl i wprowadzamy dwuelementowy login, w tym przykładzie będzie to: DEMO2\tomasz.magda oraz hasło.

  2. Zaczynamy od zalogowania się do Portalu Usługi Backup w Chmurze i zmiany hasła. W tym celu z poziomu przeglądarki wchodzimy na adres https://vp.flowbergit.pl i wprowadzamy dwuelementowy login, w tym przykładzie będzie to: DEMO2\tomasz.magda oraz hasło.

Portal usługi Backup w Chmurze
  1. Następnie w Portalu Usługi w górnym menu wybieramy Edit Profile.

  1. W zakładce Login Info wpisujemy hasło, które otrzymaliśmy w mailu aktywacyjnym lub stare hasło oraz dwa razy nowe hasło i zatwierdzamy przyciskiem Finish. Zostaniemy poproszeni o ponowne zalogowanie się do Backup Portalu.

Zmiana hasła w Portalu Usługi Backup w Chmurze

Rekomendujemy włączenie przy tej okazji wieloskładnikowego uwierzytelniania (MFA) w oparciu o aplikację uwierzytelniającą, np. Google Authenticator.

Resetowanie hasła do Backup Portalu

W przypadku problemu przy użyciu poświadczeń z maila powitalnego lub po prostu, gdy zapomniałeś hasła po jego zmianie, możesz po prostu atywować procedurę resetowania hasła.

  1. W tym celu, przechodzimy pod adres portalu -> https://vp.flowbergit.pl a następnie klikamy tekstowy link Forgot password?

Procedura odzyskiwania hasła do Backup Portalu Flowberg IT
  1. Teraz wprowadzamy dwuczłonową nazwę użytkownika oraz email konta głównego usługi, na który został przesłany mail powitalny i zatwierdzamy przyciskiem Reset. Po chwili system prześle nowe hasło mailem.

Resetowanie hasła

Last updated

Was this helpful?